تماشا کنید : Om One ، اسپیکری فرازمینی که در هوا معلق است !
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 199
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 217
بازدید ماه : 547
بازدید کل : 161276
تعداد مطالب : 470
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

هنگامی که بازار از انواع مدل‌های مشابه پر می‌شود، ایده‌های بکری به یکباره ظهور می‌کنند که با جلب‌توجه مشتریان مشکل‌پسند، جانی دوباره در این بازارها می‌دمند. اسپیکر بلوتوثی Om/One را می‌توان به همین دلیل و به واسطه طراحی فرازمینی آن در همین رسته گنجاند… ظاهری شبیه به یک Death Star جنگ ستارگانی که خالق آن اعتقاد دارد نه تنها طراحی و شکل و شمایلی خواستنی دارد، که نوع ساخت آن در کیفیت و عملکرد آن نیز تأثیرگذار بوده است.

 

Om-one-1

شناوری و غوطه‌وری Om/One در فضا به دلیل میدان مغناطیسی ایجاد شده برای آن است. خالق آن ادعا دارد که این چرخش ۳۶۰ درجه ای علاوه بر تأثیرگذاری بصری و بالطبع روحی روانی آن، می‌تواند صدای بهتری را از یک اسپیکر با قدرت کمتر به شنونده منتقل کند. حال اینکه این ادعا را باور می‌کنید یا نه، به هر صورت این اسپیکر سه واتی کمتر از اغلب اسپیکرهای بلوتوثی انرژی مصرف می‌کند. باتری آن لیتیوم یونی قابل شارژ است و با به‌کارگیری از هفتاد درصد صدا، تا پانزده ساعت قابلیت پخش موسیقی دارد؛ بی‌نظیر نیست؟!

 Om-one-2

اندازه بخش غوطه ورشده Om/One حدود ۹ سانتی‌متر در میزان قطر است و با وزنی ۳۴۰ گرمی از جمله بهترین گزینه‌های موجود در بازار شمرده می‌شود. همچنین یک آیدیو درایور ۷۵ میلی‌متری و میکروفون نصب شده در درون آن نیز می‌تواند تماس‌های تلفنی را برای شما میسر کند. بخش کروی حدود ۳ سانتی‌متر بالاتر از بخش اصلی مغناطیسی قرار دارد که آن نیز اندازه ای ۱۶ سانتی متری و ارتفاعی ۴ سانتی‌متری را دارا می‌باشد. اسپیکر کروی خود قابل‌حمل است، ولی بخش اصلی، نیاز به اتصال به یک سوکت جهت تأمین انرژی خود خواهد داشت.

 Om-one-3

اسپیکر Om/One هم‌اکنون از طریق وب‌سایت Om Audio مراحل جذب کمک مالی خود را سپری می‌کند. هدف نخست این پروژه ۱۰۰ هزار دلار بود که هم اکنون به سه برابر این هدف رسیده است. قیمت ابتدایی آن برای حامیان پروژه ۱۷۹ دلار است و در مرحله پیش‌فروش احتمالا به ۱۹۹ دلار خواهد رسید.

 Om-one-4

اگر همه‌چیز به خوبی پیش برود و مراحل ساخت انبوه این اسپیکرها بدون مشکل ادامه پیدا کند، دسامبر ۲۰۱۴ زمان ارائه این محصول به بازار خواهد بود.

 

دانلود ویدئو




:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : شنبه 25 مرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com